YouTube to druga (po Google) wyszukiwarka na świecie i pierwszy serwis video w Polsce. To także najczęściej odwiedzana strona główna w polskim Internecie. Ok 15 mln. Polaków codziennie korzysta z YouTube!
Ze względu na ogromny zasięg Youtube’a możesz z jeszcze większą siłą docierać ze swoim przekazem do użytkowników, na których Ci zależy. Podobnie jak w sieci reklamowej Google, do której należy YouTube, istnieje możliwość emisji reklam tekstowych, graficznych i video.Mogą się one pojawiać:
-
przed materiałami filmowymi na YouTubie – reklama In-Stream,
-
w wynikach wyszukiwania YouTube lub w sieci reklamowej Google – reklama In-Display,
-
na oglądanym filmie – reklama In-Video.
Reklamy In-Stream i In-Display są rozliczane w modelu CPV (cost per view), czyli za obejrzenie całości spotu lub 30 sekund (jeśli jest on dłuższy niż 30 sekund), natomiast In-Video w modelu CPC (cost per click).
Tak więc i w tym przypadku płacisz jedynie za efekt.
YouTube’a używają dzisiaj wszyscy, dlatego znajdziesz tam wielu potencjalnych klientów, których będziesz mógł pozyskać poprzez szeroki wachlarz możliwości kierowania reklam: według zainteresowań użytkowników, czy tematyki filmów, na konkretne materiały filmowe, kanały, czy też ze względu na płeć i wiek.
Ponadto dzięki naszej współpracy z YouTube możemy rezerwować dla Ciebie również inne formy reklam, m.in.:
-
Niepomijalne spoty video,
-
Reklama na stronie głównej YouYube.