Działania w płatnych wynikach wyszukiwania (AdWords) są najbardziej rozpowszechnioną formą promocji w Google. Do ich najważniejszych zalet należą:
-
możliwość rozliczenia tylko za wejście na Twoją stronę – model CPC (cost per click),
-
natychmiastowe efekty – po sprawdzeniu przez Google kampania jest od razu widoczna w wyszukiwarce,
-
mierzalność efektów – system AdWords pozwala zliczać określone akcje użytkowników (leady), które zostały dokonane po kliknięciu reklamy. Tym samym możesz ocenić skuteczność prowadzonych działań,
-
duże zaufanie wśród użytkowników – to reklama typu pull, więc jej emisja odbywa się na życzenie użytkownika – to on wykonuje pierwszy krok wpisując nazwę produktu lub usługi do wyszukiwarki. Dopiero wtedy emitowana jest mu reklama dostosowana do wyszukiwanej frazy/słowa kluczowego, która jest bezpośrednią odpowiedzią na jego zapotrzebowanie,
-
kontrola wydatków – to Ty decydujesz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na tę formę promocji w sieci.
Dodatkowo system AdWords oferuje szeroki wachlarz ustawień, takich jak: geolokalizacja, kierowanie na różne urządzenia, czy remarketing (ponowne dotarcie do użytkownika, który już odwiedził Twoją stronę). Dlatego dzięki odpowiedniej konfiguracji kampanii możemy docierać do użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego.
Jako renomowana Agencja SEM dbamy o jakość prowadzonych przez nas działań i ciągłą optymalizację kampanii nastawionych na wyniki. Ma to bezpośrednie przełożenie na zwrot z inwestycji (ROI).
Prowadzimy działania reklamowe nie tylko w najpopularniejszym systemie do działań PPC, jakim jest Google AdWords,lecz także w sieciach AdKontekst, Bing/Yahoo Network, Yandex czy AdRoll.