Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron (SEO = Search Engine Optimization) to działania na stronie internetowej (jak również poza nią), które prowadzą do jej jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania Google czy innych wyszukiwarek internetowych, takich jak: YouTube, Yandex, Baidu czy Seznam.

Ponieważ pozycjonowanie nadal nie jest odbierane przez użytkowników jako działanie reklamowe, a wysoka pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania wzbudza ich zaufanie, jest to jedna z najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów.Google ocenia strony internetowe coraz bardziej restrykcyjnie, a to oznacza, że tylko wykorzystanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia wyniesie Twoją domenę na szczyty wyszukiwarek. Proces pozytywnego pozycjonowania jest długofalowy. To jednak gwarantuje stabilne wyniki. Naszą domeną jest dbanie o bezpieczeństwo Twojej domeny.W ramach pozycjonowania możemy Ci zaoferować:

  • Audyt SEO – analizę Twojej strony pod kątem widoczności w wyszukiwarkach. Analiza obejmuje wszystkie elementy strony, które mają wpływ na jej pozycję.

  • Audyt usability – o ile audyt SEO jest przygotowywany „pod wyszukiwarkę”, to audyt usability jest opracowywanyz myślą o użytkowniku. Aby poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach, powinna być ona „przyjazna” zarówno dla wyszukiwarki, jak i samego użytkownika.

  • Optymalizację SEO, którajest punktem wyjścia do właściwego pozycjonowania strony. Prawidłowo zoptymalizowana strona gwarantuje nie tylko lepsze wyniki, lecz także bezpieczeństwo. Dlatego działamy zawsze zgodnie z zaleceniami Google. Nie pozycjonujemy stron, które nie zostały zoptymalizowane!

  • Link building – ostatnie i zarazem najważniejsze działanie wchodzące w skład kompleksowej usługi SEO. Każdy proces pozyskiwania linków jest wyjątkowy. Niemniej w każdym przypadku naszym celem jest budowa naturalnego profilu linków wysokiej jakości, bo tylko taki zagwarantuje bezpieczeństwo Twojej domenie.

  • SEO copywriting, bo wyszukiwarki bardzo lubią dobrą treść. Dlatego naszym zadaniem jest przygotowanie treści tak, aby byłaona zrozumiała dla użytkownika i jednocześnie pozytywnie wpływała na pozycję Twojej strony w samej wyszukiwarce,

  • SEO PR – zarządzanie wizerunkiem marki w wyszukiwarce. Dlaczego warto? Ponieważ użytkownicy przywiązują coraz większą wagę do opinii innych, a te są często nieprawdziwe i mogą mieć negatywny wpływ na postrzeganie marki i decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów.Dlatego naszym zadaniem jest eksponowanie rzeczywistych opinii na temat Twojej firmy.

  • Usunięcie filtra – ponowne wypozycjonowanie strony, która na skutek niewłaściwych działań pozycjonerskich została ukarana przez Google filtrem i znacznie spadła w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie

Nie trać czasu! Zacznij pozycjonować swoją stronę już dziś!